Főoldal

 

Szabályzat

 

Guildról

 

Lootrendszer

 

Taktika

 

Kasztokról

 

Addonok

 

Galéria

 

MOP cuccok

 

RAID infó

 

Archivum

 

 

Szerverünk:

Bhawk.hu

 

Feng the Accursed 10 Heroic ...
2017 aug. 14

Taktika > Mogu'shan Vaults > The Stone Guard - The Stone Guard HC - Feng the Accursed - Feng the Accursed HC - Gara'jal the Spiritbinder - Gara'jal the Spiritbinder HC - Spirit Kings - Spirit Kings HC - Elegon - Elegon HC - Will of the Emperor - Will of the Emperor HC

Mogu'shan Vaults raid második bossa Feng the Accursed.

209 Milla HP-val..

 

Régen Feng Shri volt Mogu'shan Vaults gondnoka, azzal a feladattal,

hogy őrizze a bent lévő kincseket. Sok éves hűséges szolgálat után

lopáson kapták és a mogu utalkodó halálra ítélte. Feng Shri elkárhozott lelke azóta is a kincstárat járja és kommunikál a múlt árnyainak hőseivel és haduraival.


Setup:

2 Tank

2-3 Healer

5-6 Dps

 

 

Feng képességeit az éppen használt fegyverei határozzák meg, amiket 99%, 75%, 50% és 25% HP-n cserél.

Spirit Bolt: Feng az egész összecsapás alatt periodikusan meglő 3-3 embert, ezek 110.000 Shadow damaget okoznak. 

Strength of Spirit: Minden alkalommal, amikor Feng felvesz egy fegyvert kap 5%-kal nő az általa okozott damage.

Nullification Barrier: az összecsapás elején a kristályokból megszerezhető tank-képességek egyike, használatkor egy kb 6 yardos körön belül 0-ra csökkent minden beérkező spell damaget. Továbbá hatástalanítja az olyan speciális képességeket mint pl. a Draw Flame vagy Siphoning Shield. A búra alatt lévőkről pedig leszedi a stackelődő debuffokat.

Shroud of Reversal: az összecsapás elején a kristályokból szerezhető tank-képességek egyike, a másik tankon kell használni. Használatakor az adott illető chanellinges képességbe kezd, amivel lemásolhatja Feng egyik képességét, ennek feltétele az, hogy a kristály-képesség célpontjának damaget kell kapni a másolandó spelltől. Ezt a lehető legsűrűbben kell használni.

 

Fist weapon
Lightning Lash: Feng Debuffot rak a tankjára, aminek köszönhetően a normal damage 100%-a Nature damage lesz + 50.000 Nature damaget okoz 2 másodpercenként 20 másodpercen keresztül. Az effect Stackel.
Lightning Fists: Feng nagyon rövid töltés után lecsap éppencsak a tank mögé, ez 100.000 Natue damaget okoz és ezzel együtt 3 villámló lökéshullámot indít el, amik 250.000 Nature damaget okoznak az útjukba kerülőknek és stunnolják az illetőket.
Epicenter: kis töltés után Feng belekezd egy chanellinges képességbe, ami kb 1 secenként elég komoly raid szintű Nature damaget okoz és 75%-kal csökkenti a hit ratinget. A képesség egyre kevesebbet sebez, minél távolabb van valaki a központjától (Fengtől).

 

Polearm
Flaming Spear: Feng Debuffot rak a tankjára, aminek köszönhetően a normal damage 100%-a Fire damage lesz + 50.000 Fire damaget okoz 2 másodpercenként 20 másodpercen keresztül. Az effect Stackel.
Wildfire Spark: Feng debuffot rak egy random emberre, ez 5 másodperc után felrobban és a robbanás helyék kis tüzeket hagy (ezek szolídan mozognak). A tűz 116.975 Fire damaget okoz 1 másodpercenként mindenkinek, aki rálép.
Draw Flame: Feng beszívja a fegyverébe az összes korábban Wildfire Sparkkal lerakott kis tüzet, út közben a tüzek ugyanúgy sebeznek. Minden beszívott kis tűz után Feng stackelődő Buffot kap, aminek köszönhetően a rendes támadásai 50.000 Fire damaget okoznak mindenkinek.

 

Staff
Arcane Shock: Feng Debuffot rak a tankjára, aminek köszönhetően a normal damage 100%-a Arcane damage lesz + 50.000 Arcane damaget okoz 2 másodpercenként 20 másodpercen keresztül. Az effect Stackel.
Arcane Resonance: Feng debuffot rak egy random emberre, ez rövid ideig 6 yardon belül 42.000 Arcane damaget okoz 1 másodpercenként mindenkinek. A damage 42.000-rel nő minden ember után aki a Debuffos illető 6 yardos közelében van.
Arcane Velocity: Feng időnként channaelinges képességbe kezd ,ez 60.000 Arcane damaget okoz mindenkinek 1 másodpercenként. Az egy embert ért damage annál nagyobb, minél messzebb áll az illető Fengtől.

 

Spirit of the Shield
Shadowburn: Feng Debuffot rak a tankjára, aminek köszönhetően a normal damage 100%-a Shadow damage lesz + 50.000 Shadow damaget okoz 2 másodpercenként 20 másodpercen keresztül. Az effect Stackel.
Chains of Shadow: Feng rálő egy random emberre ez
Shadow damaget okoz, ez továbbpattan maximum 3 közeli playerre. A damage csökken minden eltalált ember után.
Siphoning Shield: Feng ledobja maga elé a pajzsát, ez pillanatokal később 5 playerből addot idéz, amik elkezdenek a pajzs felé menetelni. Minden add után, ami eléri a pajzsot Feng 10% HP-t tölt vissza.

 

 

 

Az összecsapás Heroicon picit összetettebb: 4 fegyver - 4 fázis. Feng képességei az aktuális fegyvere alapján változnak. Ezeket a fegyvereket 99%, 75%, 50% és 25% HP-nál cserélni, a sorrend pedig választható, Feng mindig azt veszi fel, amihez a "fázisváltás" pillanatában a legközelebb van. Minden fegyver ad a bossnak egy Tank Debuffos képességet, egy komoly AOE képességet és egy irányított AOE képesség.

Tankok számára továbbá le van rakva 2 kristály, amik 1-1 + képességet adnak az illetőknek.

Shroud of Reversal az egyik, ez chanellinges képesség, amivel az egyik tank lemásolhatja Feng egyik képességét, ennek feltétele az, hogy a kristály-képesség célpontjának damaget kell kapni a másolandó spelltől. Ezt a lehető legsűrűbben kell használni.

Nullification Barrier képesség pedig egy 6 másodpercig tartó kb 10 yardos búra, ami megvéd minden alatta álló embert a spell alapú damagektől. Továbbá leszedi a stackelődő Debuffokat és elnyeli a Wildfire Spark tüzeit, amennyiben azok átmennek a búrán.

A bontott leírásban Staff -> Fist Weapon -> Polearm -> Shield sorrendben írom le a taktikát.

 

 

 

Feng mindig a hozzá legközelebbi lévő fegyvert veszi fel.

Feng minden fegyver felszedése után 5%-kal több damaget okoz (Strength of the Spirit).

Megjelenik egy új fegyver, ez Shadow damage alapú, Shadow DOT (Shadowburn), Shadow AOE (Chains of Shadow) és egy Healelős képességet (Siphoning Shield) kap tőle.

 

 

 

 

Tank: 99% HP-n Feng elindul az első fegyveréért, még előtte a Staff közelébe kell húzni. A Staff Feng  Arcane Shock Debuffot stackel és periodikusan  Arcane Resonance  Debuffot rak egy random emberre, nem szabad a közelébe menni. Időnként belekezd a nagy AOE képességbe (Arcane Velocity), ekkor a boss alá kell rohanni. (Ennek a képességnek a levédésére is jó a Nullification Barrier.) 75% HP-n elindul a 2. fegyverért, még ez előtt a Fist Weaponhöz kell vinni. A Fist Weaponnel Feng  Lightning Lash Debuffot stackel a tankjára, ezért 2-3 stacknél cserélni kell. Periodikusan lecsap egy 3 ágra szétváló villámló shockhullámot a tankja mögé (Lightning Fists), ezért a bosst el kell fordítani a raidtől. Fél percenként Feng belekezd a nagy AOE képességbe (Epicenter), amint elkezdi betölteni el kell rohanni a lehető legmesszebb Fengtől (vagy a képesség levédésre érdemes használni a Nullification Barriert). 50% HP-n Fenggel a Polearmot kell felszedetni... tehát a közelébe kell húzni.. (Ebben a fázisban érdemes a bosst a terem közepén tartani.) Polearmmal Feng  Flaming Spear Debuffot stackel a tankjára, 2-3 stacknél csere. Feng itt tüzes  Wildfire Spark  Debuffot rak egy random emberre, aki kiviszi a boss valamelyik oldalára, lehetőleg azon az oldalon ne álljon tank. Feng periodikusan beszívja (Draw Flame) az előző Debuff által lerakott tüzeket, ezért TILOS a tüzek és a boss közé állni. (a tüzek beszívásának megakadályozására érdemes használni a Nullification Barriert). 25% HP-n Feng felkapja az utolsó fegyverét. A Shielddel Feng Shadowburn Debuffot stackel, a váltás ugyanúgy megy. A bosst fel kell fordítani a raidtől, mert valamivel kevesebb mint fél percenként eldobja a pajzsát, ez 5 emberből addot idéz (Siphoning Shield), melyek a pajzs felé menetelnek. Az addoknak nem szabad elérni a pajzsot, minden jellegű Stunn, Grip és Root működik ellenük. (Amennyiben a Tank a Pajzson használja a Nullification Barriert, a Pajzs azonnal megsemmisül és az addok eltűnnek).

 

DPS: 99%  HP-n Feng felveszi a Staffot, itt periodikusan  Arcane Resonance Debuffot rak egy random emberre (ezért alapból ~8 yard távolságot kell tartani a rangedeknek), neki ki kell rohanni a tömegből... a többieknek pedig nem szabad a közelébe menni. Időnként belekezd a nagy AOE képességbe (Arcane Velocity), ekkor a boss alá kell rohanni. 75% HP-n Feng elmegy a Fist Weaponért, ebben a fázisban tilos Feng előtt állni a shockhullám (Lightning Fists) miatt. Valamivel kevesebb mint fél percenként Feng belekezd a nagy AOE képességbe (Epicenter), amint elkezdi betölteni el kell rohanni a lehető legmesszebb tőle (pontosabban messze tőle összestackelni vagy a Tank kék búrája alá). 50% HP-n Feng elmegy a Polearmért, itt a boss egyik oldalán kell stackelni, a másikat pedig üresen hagyni. Feng időnként tüzes  Wildfire Spark  Debuffot rak egy random emberre, ezzel ki kell rohanni a tömegből az egyik oldalra, megvárni míg a Debuff lejár (lerakja a tüzeket) majd visszamenni a tömegbe. Feng periodikusan beszívja (Draw Flame) az előző Debuff által lerakott tüzeket, ezért TILOS a tüzek és a boss közé állni. A képesség után egy darabig Feng támadási AOE Fire damaget okoznak. 25% HP-n felszedi a Shieldet, ekkor Feng valamivel kevesebb mint fél percenként eldobja a pajzsát, ez 5 emberből addot idéz (Siphoning Shield), melyek a pajzs felé menetelnek. Mielőtt még a pajzs földet érne, a lehető legmeszebb kell tőle rohanni (hogy az addoknak a lehető legtöbbet kelljen sétálni)  Az addoknak nem szabad elérni a pajzsot, minden jellegű Stunn, Grip és Root működik ellenük. (Amennyiben a Tank a Pajzson használja a Nullification Barriert, a Pajzs azonnal megsemmisül és az addok eltűnnek). Ezen kívül végig legalább 8 yard távolságot kell tartani az irányítot AOE képessége miatt (Chains of Shadow).

 

Heal: 99% HP-n Feng felveszi a Staffot, itt Arcane damage lesz. Feng  Arcane Shock Debuffot stackel és periodikusan  Arcane Resonance  Debuffot rak egy random emberre (ezért alapból ~8 yard távolságot kell tartani a rangedeknek), neki ki kell rohanni a tömegből... a többieknek pedig nem szabad a közelébe menni. Időnként belekezd a nagy AOE képességbe (Arcane Velocity), ekkor a boss alá kell rohanni és mehet az AOE Heal 75 %HP-n Feng elmegy a Fist Weaponért, ebben a fázisban Nature damage van. A tankon stackelődő Debuff miatt ( Lightning Lash ) egyre jobban kell healelni. Tilos Feng előtt állni a shockhullám (Lightning Fists) miatt. Valamivel kevesebb mint fél percenként Feng belekezd a nagy AOE képességbe (Epicenter), amint elkezdi betölteni el kell rohanni a lehető legmesszebb tőle (vagy beleállni a Tank kék búrájába). Ide komolyabb AOE Heal kell. 50% HP-n Feng elmegy a Polearmért, itt Fire damage lesz. A tankon stackelődő Debuff miatt ( Flaming Spear ) egyre jobban kell healelni. A fázis alatt a boss egyik oldalán kell stackelni, a másikat pedig üresen hagyni. Feng itt tüzes  Wildfire Spark  Debuffot rak egy random emberre, ezzel ki kell rohanni a tömegből az egyik oldalra, megvárni míg a Debuff lejár (lerakja a tüzeket) majd visszamenni a tömegbe. Feng periodikusan beszívja (Draw Flame) az előző Debuff által lerakott tüzeket, ezért TILOS a tüzek és a boss közé állni. A képesség után egy darabig Feng támadási AOE Fire damaget okoznak. 25% HP-n Feng felveszi utolsó fegyverét, itt Shadow damage lesz. Feng itt Shadowburn Debuffot stackel és valamivel kevesebb mint fél percenként eldobja a pajzsát, ez 5 emberből addot idéz (Siphoning Shield), melyek a pajzs felé menetelnek. Mielőtt még a pajzs földet érne, a lehető legmeszebb kell tőle rohanni (hogy az addoknak a lehető legtöbbet kelljen sétálni)  Az addoknak nem szabad elérni a pajzsot, minden jellegű Stunn, Grip és Root működik ellenük. Ezen kívül végig legalább 8 yard távolságot kell tartani az irányítot AOE képessége miatt (Chains of Shadow).

 

 

Tank - (Blood Dk POV) Heal - (Restoration Shaman POV) Dps - (POV)
     
Hamarosan...

 

Videók teljesképernyős lejátszásához YouTube Flash Player kiegészítő szükséges!!

 

 
 
Forgotten Society (c) 2016